januari 28, 2006

denna hemska rasism

Det finns en rasism och diskriminering som är tillåten i Sverige och Norden - könsrasism riktad mot män.

Man får här inte säga typ "Jag röstar på moderaterna för jag vill se en MAN som statsminister".

Men man får säga typ "Jag röstar på Tarja Halonen för jag vill ha en kvinnlig president." Jag såg just på Aktuellt och där sa en kvinnlig borgerlig (!) politiker just så. Och förmodligen är det så att Finland i morgon kommer att få en kvinnlig president därför att många kvinnor kommer att rösta på Tarja just därför och endast därför att hon har en springa mellan benen. (Sauli Niinistö skulle vinna överlägset om inte denna demoniska könsrasism hade sådan makt över finnarna.)

Säg, visst är det en galen värld vi lever i. Men så blir det när man överger Guds eviga ordningar och bud.

...............

Kvinnor borde överhuvudtaget inte ha rösträtt. Då skulle vi slippa mycken galenskap.